Hayal

 Öyle bir yerdeyim ki ne yerdeyim ne gökte. İşte tam da böyle. O kadar çok hayal kurmuşum ki meğer.. Bilsem kurmazdım bilsem düşünmezdim bile güzel şeyleri. Hayat öyle geldi ki, evet dayanılmayacak acılar yaşatmadı ama güzel şeyler de vermedi. Hiçbir hayalim gerçekleşmedi. Ne acıdır bu bilir misiniz? Bakın istediğiniz bır şey değil çocukluğunuzdan beri hayalini kurduğunuz hiçbir şey gerçekleşmemiş. Dünya sınavımın hayallerimden olacağını bilseydim hiç hayal kurmazdım ki. 5 yaşındayken de bilsem 5 yaşındayken de kurmazdım.. Bugün bir arkadaşım beynin sana büyük geliyor dedi. Bana büyük gelen beynim değil ruhum aslında. Beynim kafamın içine sığıyor da ruhum bedenimin içine sığamıyor. Küçük bir kafesin içine hapsolmuş büyük bir kuş gibi çırpındıkça bır yerlere çarpıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bilinmezlik

Yalnızlık

Depresyon